• ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
  • ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمدایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد
بررسی مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جدید نیسان در ایران

ایکس‌تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمندتر از قبل آمد

عصر خودرو - شرکت جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان در ایران در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از مدل نیو فیس ۲۰۱۸ ایکس تریل رونمایی کرد.

 به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این رویداد که در شعبه مرکزی شرکت جهان نوین آریا واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج صورت گرفت همچنین میزبان مراسم قرعه کشی یک دستگاه نیسان جوک برای 100 خریدار نخست محصولات نیسان از 8 الی 15 اردیبهشت ماه بود.
نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 با تغییرات فراوانی در نمای ظاهری ، امکانات و تکنولوژی ها نسبت به مدل قبل به بازار ایران عرضه خواهد شد. از مهم ترین تغییرات ظاهری این خودرو می توان به بدنه ای عضلانی تر با خطوطی قدرتمند تر، جلو پنجره عریض تر با شکل معروف V مخصوص نیسان و سپری اسپرت تر، رکاب های کروم، چراغ های جلوی LED طیفی و پروژکتورهای مه شکن زاویه دار و مدرن تر نسبت به مدل قبلی اشاره کرد. در کابین این خودرو نیز فرمان با طراحی جدید Dشکل سوار و پیاده شدن را بیش از پیش برای راننده تسهیل می کند و همچنین سیستم های کنترلی روی فرمان به صورت جوی استیک 4 طرفه طراحی شده است تا راننده با تمرکز بیش تر بتواند از تنظیمات روی فرمان بهره ببرد. سیستم صوتی با برند مطرح و با کیفیت Bose با 8 بلندگو و نمایشگر لمسی 7 اینچی نیز از دیگر مشخصه های جذاب در کابین شاسی بلند جدید نیسان است.
طراحی تمام چرم داخل کابین در مدل نیوفیس موجب القای حس لوکس بودن بیش از گذشته شده و صندلی های عقب نیز همانند دو صندلی جلو در این مدل جدید به گرم‌کن مجهز شده است. نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 همچنین با طراحی جدید کابین 15 لیتر فضای بار بیش تر در اختیار سرنشینان قرار می دهد و با خواباندن صندلی های عقب این فضا تا حدود 2000 لیتر افزایش می یابد که معادل فضای بار حدود 5 خودرو سواری است.
ایکس تریل 2018 علاوه بر آرایش سبک برای جذابیت بیش تر به تکنولوژی های نوینی مجهز شده که آن را یک قدم به خودروهای خودران نزدیک تر می کند . سیستم اتوماتیک تشخیص عابر پیاده در زمان مواجهه با اعمال ترمز از برخورد خودرو با شخص ثالث جلوگیری می‌کند. سیستم تشخیص اشیا متحرک عقب خودرو راننده را در زمان حرکت با دنده عقب از وجود اشیا متحرک در نقاط کور خارج از دسترس راننده با خبر و با اعال ترمز های جزئی از برخورد راننده با آن جلوگیری می‌کند. سیستم هوشمند خطوط ترافیکی به راننده در زمان خروج از خطوط هشدار می دهد. سیستم پایداری هوشمند این خودرو در مواقع تغییر مسیرهای اضطراری با اعمال گشتاور های متفاوت روی هر چرخ خودرو را به مسیر اصلی باز می‌گرداند. سیستم کمکی در زمان شروع حرکت در سر بالایی راننده را برای کنترل خودرو در سطوح شیب دار کمک می کند و از به عقب رانده شدن خودرو جلوگیری می‌کند. رادار هوشمند جلوی این خودرو فاصله ایمنی با اشیا یا خودرو های روبرو را حفظ می کند و با اعمال کمکی ترمز از بروز حادثه جلوگیری می‌کند. به طور کلی سیستم های نوین رانندگی هوشمند نیسان برای ایمنی، راحتی و رفاه بیشتر رانندگان طراحی شده است تا با مجموعه ای از عملکردهای اتوماتیک در برابر عوامل خارجی و شرایط محیطی، خطاهای انسانی را کاهش و امنیت رانندگی را افزایش دهد.
ایکس‌تریل 2018 همانند مدل قبل از پیشرانه 2.5 لیتری با حداکثر توان 171 اسب بخار بهره می‌برد و با بهره گیری از گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی  مصرف سوخت ترکیبی آن به 8.3 لیتر می رسد و در جاده تنها 6.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند . شاسی بلند 4.6 متر جدید نیسان برای بازار ایران علاوه بر ده ها تکنولوژی پیشگیری از تصادف به 6 کیسه هوا مجهز شده است و از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم مدیریت مصرف سوخت ECO ، سیستم ترمز برقی پارک ، کروز کنترل ، درب برقی صندوق عقب مجهز به سنسور حرکت ، سانروف پانورامیک ، رینگ های 18 اینچی آلیاژی و ... بهره می‌برد.

ایکس تریل 2018 چه قیمتی دارد ؟
سیروس جوکار مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا در زمینه قیمت این محصول جدید گفت: قیمت محصول جدید ما بر اساس نرخ ارز بانک مرکزی 344 میلیون تومان محاسبه شده است اما با توجه به اینکه سامانه ارزی جدید بانک مرکزی به مرحله اجرایی نرسیده مجبور بودیم فروش آن را متوقف کنیم چرا که این خودرو در صورت عدم تخصیص ارز در این سامانه اجازه ورود ندارد. به گفته جوکار بر اساس این سامانه اگر به شما ارز تعلق بگیرد اجازه واردات خودرو خواهید داشت و از آنجایی که ما نمی خواهیم بدقولی کنیم و نتوانیم خودرو را در موعد مقرر تحویل مشتریان دهیم لذا این محصول که در کشور موجود نیست را فعلا نخواهیم فروخت تا این سیستم جا بیفتد و تکلیف این موضوع مشخص شود.مدیرعامل جهان نوین آریا قیمت قطعی و نهایی ایکس تریل 2018 را متاثر از نرخ روز ارز پس از تخصیص ارز توسط دولت اعلام کرد.


جوک همچنان می آید :
مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا در زمینه توقف تولید خودر جوک گفت : در منطقه خلیج خودرویی با نام کیکس جایگزین جوک شده اما از آنجایی که خودرویی که به ایران وارد می شود استاندارد اروپا را می خواهد و نیسان نیز همچنان جوک را برای اروپا و آمریکا تولید می‌کند ما همچنان امکان واردات این خودرو به ایران را خواهیم داشت.
به دنبال تولید نیسان در ایران هستیم:


جوکار در زمینه عرضه مدلهای جدید نیسان به بازار ایران گفت : در حال حاضر برنامه‌ای برای محصول جدید نداریم و همین 2 محصول جوک و ایکس تریل را خواهیم داشت و شاید اگر اقبالی صورت بگیرد در زمینه خودروهای عمومی مانند یک ون یا MPV برنامه داریم اما بیش تر به دنبال تولید این برند در ایران هستیم. جوکار همچنین از همکاری با پارس خودرو در زمینه تولید خبر داد و گفت هم‌اکنون چند محصول برای آغاز تولید در ایران کاندید شده است.وی همچنین در ادامه افزود : برای سازمان دهی خوب و ارائه خدمات بهتر طی یک سال آینده برنامه ای برای محصول جدید در ایران نخواهیم داشت.
بعد از اروند به ارس و انزلی می رویم :
به گفته مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا این شرکت در منطقه آزاد اروند با 3 شعبه در حال فعالیت است و خودروها را با پلاک منطقه و پلاک ملی عرضه می‌کند. وی همچنین در ادامه گفت: اگر شرایط اقتصادی اجازه دهد به دنبال گسترش فعالیت در ارس و انزلی هستیم.
برنامه افزایش 50 درصدی نمایندگان نیسان طی یک سال آینده :
امیرحسن امیری عضو هیات مدیره ، معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا در حاشیه این مراسم از فعالیت 20 نمایندگی در شبکه نمایندگان شرکت جهان نوین اریا در حال حاضر و در سراسر ایران خبر داد و افزود : از این تعداد 6 نمایندگی مستقیما زیر نظر شرکت جهان نوین اریا در تهران فعال هستند و14 نماینده نیز در سراسر کشور فعالیت می کنند. وی افزود : در تلاشیم تا این تعداد را همزمان با افزایش واردات به 30 نمایندگی طی برنامه ای یکساله افزایش دهیم. امیری همچنین در ادامه گفت : کیفیت ارائه خدمات برای ما مهم تر از افزایش واردات است و رتبه ها و مقام هایی که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش کسب کرده ایم را می خوهیم حفظ کنیم و ارتقاء دهیم.


امیری در ادامه از برنامه های شرکت جهان نوین آریا برای ارائه پکیج هایی برای افزایش گارانتی خودروها به 5 سال به جای 3 سال کنونی خبر داد و افزود : دلیل اینکه در حال حاضر خودروهای نیسان با گارانتی 3 سال یا 80 هزار کیلومتر عرضه می شوند این است که نیسان در سراسر جهان این گارانتی را به مشتریان ارائه می کند.
ارائه شرایط فروش اقساطی از دیگر تقاضاهای روزافزون مشتریان خودروهای نیسان است که امیری در پاسخ به این درخواست از برنامه جامع شرکت جهان نوین آریا برای همکاری با بانک ها و شرکت های لیزینگ برای افزایش دوره پرداخت ، افزایش سطح تسهیلات و ...خبر داد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany