• تصادف شدید سمند در بزرگراه تندگویان
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
تصادف شدید سمند در بزرگراه تندگویان1111

تصادف شدید سمند در بزرگراه تندگویان

عصر خودرو:خودروی سواری سمند حین حرکت در بزرگراه، ناگهان از مسیر خود منحرف شده و به شدت با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم،  ساعت 11:53 روز گذشته تصادف در بزرگراه شهید تندگویان، حوالی بزرگراه شهید آوینی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان نیروهای ایستگاه 35 به همراه گروه امداد و نجات 6 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بهنام ریاضی؛ معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران که به همراه نیروها خود را به محل حادثه رسانده بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند حین حرکت در بزرگراه، ناگهان از مسیر خود منحرف شده و به شدت با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: براثر این حادثه، راننده بیست ساله خودروی سواری دچار مصدومیت شدید شده و در اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بود.

معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت جریان برق خودروی سواری را قطع کردند و پس از قرار دادن علائم هشداردهنده در مسیر و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی راننده جوان که به شدت از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده بود را از میان آهن پاره‌ها خارج کرده و وی را برای مداوا تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ با توجه به مصدومیت شدید راننده جوان، وی به وسیله بالگرد اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و نیروهای آتش‌نشانی در پایان عملیات پس از بریدن گاردریلها و جدا کردن خودروی سواری از نرده‌های فلزی، این وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany