• 1
  • رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس)
  • 1
  • 1
1رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس)11
موتورشو دیترویت ۲۰۱۸ (۲۳)

رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس)

عصر خودرو -نمایشگاه خودروی دیترویت آغاز به کار کرد تا دنیای خودرویی باز هم با کانسپت‌های عجیب و غریب و جذاب دیگری آشنا شود. نیسان ژاپنی‌ها نیز یک کراس زیبا و خشن را از پنجره دیترویت به جهان معرفی کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، این کراس خشن نیسان در دیترویت به "اکس- موشن" معروف شده و زبان طراحی آتی این شرکت در تولید کراس اوورها محسوب می‌شود.

خودروی اکس- موشن با شکستگی و خطوط صاف‌تر خشن به نظر می‌رسد. جلو پنجره متفاوت نیز در این میزان از خشونت ظاهری بی‌تاثیر نیست. چراغ‌های نمای روبه‌رو نیز با فناوری led و با شکستگی‌های خود شکل دو u انگلیسی در دو جهت متفاوت را نمایش می دهد.

در نمای جانبی گلگیرها هم از خطوط صاف بهره می‌برند و شاهد قوس نرم و کم انحنا در گلگیرهای جلو هستیم. البته فیبر کربن نیز از ساختار این خودرو حذف نشده است. برخی از قسمت‌های گلگیر و رکاب‌های جانبی نیز برای سبکی و زیبایی بیشتر فیبرکربنی ساخته شده‌اند.

اکس موشن از یک کابین بسیار مدرن بهره می‌برد پایه و جنس چوب در خودرو با الهام از طراحی خانه‌‌های ژاپنی به کار رفته است. نیسان اعلام کرده در این کراس‌ مفهومی از سامانه نیمه خودران بهره ببرد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany