• ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلور
  • ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلور
  • ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلور
  • ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلور
ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلورارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلورارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلورارائه لوکس‌ترین نسخه پژو 2008 با نام آلور

ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو ۲۰۰۸ با نام آلور

عصر خودرو - البته شاید بزرگترین ویژگی این خودرو نیز "آی- کاکپیت" پژو محسوب شود. طبیعتا این ویژگی‌ها باعث افزایش قیمت این خودرو می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، این روزها ساخت خودروهای لوکس برای خودروسازان لاکچری کفایت و لذا از این رو  شاهد خودروهای معممولی و جذابی هستیم که هر روزه با امکانات، تجهیزات و رفاه بیشتری ارائه می‌شود. جدیدترین تریم پژو 2008 که یک نسخه اروپایی محسوب می‌شود تحت تاثیر همین لوکس‌سازی‌ها قرار گرفته و قرار است آخرین ورژن این  کراس‌اوور سابکامپکت فرانسوی با امکانات و تجهیزات ویژه ارائه می‌شود.

این مدل در اصل بین تریم آلور و مدل اسپورت‌تر GT می‌نشیند و تقریبا شبیه مدل هاچ‌بک پریمیوم 208 به حساب می‌آید.

این خودرو با پوشش آینه‌های بغل و دستگیره‌هایی به رنگ خودرو، اسپویلرهای عقب، گلگیرهای گسترده و پهن‌تر و ریل‌های سقفی ارائه می‌شود. تغییراتی که در شیک‌تر شدن خودرو موثر واقع شده‌اند.  در این خودرو پژو همچنین شاهد سقف‌های شفاف پانورامیک استاندارد و تریم داخلی "آکسفورد بلک" هستیم. نورپردازی داخلی و صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی 7 اینچی نیز به زیبایی فضای داخلی خودرو کمک کرده‌اند. البته شاید بزرگترین ویژگی این خودرو نیز "آی- کاکپیت" پژو محسوب شود. طبیعتا این ویژگی‌ها باعث افزایش قیمت این خودرو می‌شوند.

مارک پیکلز مدیر بازاریابی پژو در انگلستان در این خصوص گفت: پس از ارائه مدل لاکچری‌تر از پژو 208 در تریم برجسته "آلور" بر آن شدیم این طرح را برای 2008 نیز اجرائی کنیم.

این خودرو اینک به شکلی سخاوتمندانه رفاه، تکنولوژی و فناوری ارائه می‌دهد و و لذت رانندگی برای مشتریانش را چندین برابر خواهد کرد. خریدارن این ورژن از خودرو می‌توانند بین مدل‌های 1.2 لیتری پیورتک 3 سیلندر بنزینی و 1.6 لیتری بلو‌اچ‌دی‌آی دیزلی یک گزینه را انتخاب کنند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany