• معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)
  • معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)
  • معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)
  • معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)
  • معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)
  • معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)
  • معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)
معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)

معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس)

عصر خودرو- نمایشگاه خودرویی توکیو، مکانی ایده‌آل برای خودروسازان ژاپنی است تا خلاقیت و کیفیت خود را از کشورشان به دنیا نشان دهند. در این راستا مزدا یک مدل مفهومی فوق‌العاده به نام کانسپت "کای" را به عنوان یک هاچبک کامپکت به جهان معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ،  این خودرو نماد زیبایی و سادگی مزدا در محدوده خودروهای کوچکش محسوب می‌شود و احتمالا مزدا 3 های آینده این خودروسازی شباهت زیادی به این مدل مفهومی خواهند داشت. این اتفاق می‌تواند برای تمامی خودروهای کوچک این خودروسازی رخ دهد.

این مدل مفهومی به قدری خوش‌استایل و زیبا طراحی شده که می‌توان آن را حرکتی به سمت کراس‌اوورها و دورشدن از هاچ‌بک‌های متعارف و سنتی قلمداد کرد.

مدل "کای" به یک موتور واقعی مجهز است. نه از آن موتورهای هیبریدی که نمونه آن را معمولا روی کانسپت‌های امروزی میبینیم. موتور کای با نام "اسکای اکتیو اکس" شناخته می‌شود و بنا بر ادعای مزدا اولین موتور بنزینی احتراق فشرده در جهان است. در سال گذشته مطالب زیادی در خصوص این موتور در دنیای خودروها منتشر شده است.

مزدا اعلام کرده این موتور 10 تا 30 درصد بیش از اسکای‌اکتیو G بازده دارد و بهره‌وری آن 20 تا 30 درصد بیشتر است.

این مدل مفهومی 4.4 متر طول و نزدیک به 1.9 متر عرض دارد . احتمالا در نسخه تولیدی بزرگتر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود در نسل بعدی مزداهای هاچبک، چرخ‌ها کوچک شده و آینه‌های جانبی نیز وجود دارند. احتمالا دستگیره درها در خودرو نیز بزرگتر شده و بیشتر به چشم خواهد آمد.

در نمای جلوی خودرو با چراغ‌های باریک و کشیده‌ای روبه‌رو هستیم . همین چراغ‌های باریک در نمای عقب خودرو نیز دیده می‌شوند که به زیبایی بیشتر مدل مفهومی کمک می‌کنند.خودرو داینامیک رانندگی توسعه یافته، پرفورمنس بالا، راحتی و آرامش را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این در حالیست که حتی کوچکترین مزداها در شمار خودروهای خوب برای رانندگی قرار می‌گیرند. اما پلت‌فرم خودروهای جدید می تواند به ارتقاء خودروهای این سگمنت در مزدا کمک کند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany