• تصاویر ولوو XC40 در آستانه رونمایی لو رفت+عکس
  • تصاویر ولوو XC40 در آستانه رونمایی لو رفت+عکس
  • تصاویر ولوو XC40 در آستانه رونمایی لو رفت+عکس
تصاویر ولوو XC40 در آستانه رونمایی لو رفت+عکستصاویر ولوو XC40 در آستانه رونمایی لو رفت+عکستصاویر ولوو XC40 در آستانه رونمایی لو رفت+عکس

تصاویر ولوو XC۴۰ در آستانه رونمایی لو رفت+عکس

به گزارش عصر خودرو_ تصاویر ولوو کراس‌اور کامپکت XC۴۰ از طریق یک ویدئوی ارسالی در اینترنت توسط نمایندگی ولوو در مجارستان، لو رفت.

به گزارش عصرخودرو به نقل از اتوگاید، این ویدئو که پس از ارسال برداشته شد، XC40 را به طور کامل و در آستانه رونمایی رسمی در 21 سپتامبر نشان می‌دهد. این کراس اور تقریبا مشابه کانسپت کراس اور سری 40 است که خودروساز سوئدی سال گذشته به نمایش گذاشت و نمای نیمرخ و نمای مدرن جلو و عقب خودرو نسبت به آن کانسپت تغییری نکرده است.
در این ویدئو همچنین مشخص شد که یک مدل R-Design نیز موجود خواهد بود که اسپویلر عقب اسپرت، چرخ های بزرگ‌تر و دیگر قابلیت های الهام گرفته شده از خودروهای اسپرت را دارد.
به گفته ولوو تریم های موجود این خودرو شامل مومنتوم، R-Design و اینسکریپشن هستند.
در این ویدئو اعلام شد که پیشرانه این خودرو یک موتور هیبریدی با نشان T5 TwinEngine است. انتظار می‌رود این پیشرانه شامل یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری در کنار یک گیربکس هفت دنده دو کلاچی و یک موتور الکتریکی 74 اسب بخار است. ولوو اعلام کرده که این پیشرانه یک جایگزین جذاب برای یک پیشرانه دیزلی است که آلایندگی CO2 پایین با توان و گشتاور خوب است.
ولوو در یک بیانیه در اوایل امسال نظرات خود را درباره XC40 با همگان به اشتراک گذاشت. خودرویی که کوچکترین کراس اور در خانواده این خودروساز سوئدی خواهد بود.
توماس اینگنلات رئیس بخش طراحی ولوو گفت: ما خواهان این هستیم که XC40 یک عضو تازه، خلاقانه و متمایز خانواده ولوو باشد.
اطلاعات تکمیلی درباره این خورو همزمان با رونمایی رسمی آن در 21 سپتامبر منتشر خواهد شد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany