• 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • ارائه مدل مفهومی و زیبای لندروور در سال آینده (+عکس)
1111ارائه مدل مفهومی و زیبای لندروور در سال آینده (+عکس)

ارائه مدل مفهومی و زیبای لندروور در سال آینده (+عکس)

عصر خودرو: لندروور دیفندر یکی از پیشروترین خودروهای تاریخ این کمپانی است. با این وجود جزئیات زیادی از این خودرو پس از معرفی مدل کانسپت DC۱۰۰ در سال ۲۰۱۱ شنیده نشده است.

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، این خودرو مفهومی قرار است با تغییرات زیاد در قالب جدیدترین مدل‌های دیفندر لندروور ارائه شوند. پیش‌تولید این خودرو در ماه مارچ و به آرامی آغاز خواهد شد و براساس برنامه‌ریزی‌ها معرفی رسمی آن در سال 2019 صورت خواهد گرفت. با وجود اینکه زمان زیادی تا معرفی این خودرو باقی مانده است، اما گزارش‌ها حکایت از معرفی یک مدل مفهومی جدید از این خودرو در سال آینده دارد.

اطلاعات بسیار کمی از این خودرو وجود دارد، اما مقامات لندروور پیشاپیش اعلام کردند که این مدل با پیکربندی‌ها و ساختارهای متفاوتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این خودرو می‌تواند در انواع دو درب با سقف نرم یا یک مدل سنتی چهار درب ساخته شود.

این خودرو روی یک پلت‌فرم جدید و نادر ساخته خواهد شد. این پلت‌فرم در کارخانه لندروور اسلوواکی ساخته خواهد شد. در ساختار خودرو شاهد پنل‌ها و بخش‌های گسترده از جنس آلومینیوم هستیم و موتور آن نیز یک گزینه 4 سیلندر بنزینی یا دیزلی خواهد بود.

علاوه بر ارائه این خودرو در سال بعد، شاهد مدل ارتقاء یافته دیسکاوری اسپورت و مدل بازطراحی شده لندروور اووک در سال های بعد هستیم.

نسل‌های بعدی رنج‌روور نیز در سال‌های بعد به عنوان آفرودرهای لوکس و بزرگ با قابلیت‌ و ظرفیت‌های توسعه یافته ارائه خواهند شد. این خودروهای لوکس می‌توانند با موتورهای 3 لیتری 6 سیلندر در کنار مولدهای هیبریدی تولید گردند.
ارائه مدل مفهومی دیفندر لندروور در سال آینده

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany