• مدیر تضمین و کنترل کیفیت شرکت آذهایتکس خبرداد :تخفیف و تسهیلات ویژه برای مشتریان محصولات آذهایتکس در نمایشگاه خودرو مشهد
  • تخفیف و تسهیلات ویژه برای مشتریان محصولات آذهایتکس در نمایشگاه خودرو مشهد
  • تخفیف و تسهیلات ویژه برای مشتریان محصولات آذهایتکس در نمایشگاه خودرو مشهد
مدیر تضمین و کنترل کیفیت شرکت آذهایتکس خبرداد :تخفیف و تسهیلات ویژه برای مشتریان محصولات آذهایتکس در نمایشگاه خودرو مشهدتخفیف و تسهیلات ویژه برای مشتریان محصولات آذهایتکس در نمایشگاه خودرو مشهدتخفیف و تسهیلات ویژه برای مشتریان محصولات آذهایتکس در نمایشگاه خودرو مشهد
نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۳۲)

مدیر تضمین و کنترل کیفیت شرکت آذهایتکس خبرداد :تخفیف و تسهیلات ویژه برای مشتریان محصولات آذهایتکس در نمایشگاه خودرو مشهد

عصر خودرو: نمایشگاه خودرو مشهد بعد از نمایشگاه خودرو تهران بزرگترین رویداد خودرویی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، امیر قاری فرد مدیر تضمین  و کنترل کیفیت شرکت آذهایتکس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نمایشگاه خودرو مشهد جز رویدادهای پر بازدید در صنعت خودرویی ایران است و نکته مهم در خصوص این نمایشگاه حضور مصرف کنندگان نهایی محصولات در نمایشگاه است و از این رو این نمایشگاه همواره مورد استقبال مشارکت کنندگان و شرکت های بزرگ و کوچک خودرو سازی قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ویژه ای که این نمایشگاه برای گروه خودرو سازی آذهایتکس دارد این مجموعه شرایط ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است که شامل طرح جایگزینی محصولات فرسوده سازمان راهداری و حمل و نقل عمومی می شود و با تسهیلات 9 درصدی این خودرو ها به مصرف کنندگان تحویل داده می شود. خودرو های این طرح 3 محصول با کیفیت کشنده تک محور، کشنده جفت محور و شاسی 4*6  است.
قاری فرد افزود: در این نمایشگاه برای خریداران هر یک از محصولات شرکت آذهایتکس تخفیف 5 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و تا 80 درصد قیمت خودرو تا سقف 320 میلیون تومان تسهیلات به خریدار تعلق می گیرد.
وی مدت باز پرداخت این تسهیلات را 60 ماه بیان کرد وافزود: کلیه محصولات ارائه شده در این طرح مدل 96 و دارای فیلتر DPF هستند و مجموع امتیازات ارائه شده در این نمایشگاه را که در کنار هم قرار دهیم متوجه می شویم که بهترین شرایط برای تبدیل خودرو های فرسوده باربری محیا است و دارندگان این خودروها می توانند از این امتیازات استفاده کنند.
قاری فرد کیفیت محصولات این شرکت خودرو سازی را در حد استاندارد های بین المللی عنوان کرد و افزود: قوه محرکه تمامی محصولا ت این شرکت ساخت کمپانی مرسدس بنزآلمان است و مدل شش سیلندر خورجینی آکتروس در همه محصولات به کار برده می شود که به جرات می توان گفت از بهترین انجینها در تمام دنیا است. همچنین گیربکس به کار رفته در محصولات شرکت آذهایتکس ZF 16S221  است که آن هم از مدل های قدرتمند دنیای خودرو های کشنده وترانزیت است.
وی از دیگر امکانات این خودرو ها را شیشه بالا بر برقی و صندلی های آلمانی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در شرکت آذهایتکس به رضایت مشتریان توجه خاصی می شود و همواره سعی کرده ایم تا بهترین امکانات روز دنیا را برای محصولات خود استفاده کنیم.
وی همچنین در ادامه افزود : وضعیت خدمات پس از فروش شرکت آذهایتکس با رشد 10 امتیازی نسبت به سال گذشته طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رشد قابل توجهی داشته است.
قاری فرد محصولات به نمایش در آمده در رویداد بزرگ خودرویی مشهد را کشنده شش چرخ ، شاسی نفت کش ده چرخ و کمپرسی ده چرخ عنوان کرد و افزود: نفت کش ارائه شده در نمایشگاه تنها نفت کش ده چرخ ایرانی با ظرفیت 28 تن است و هیچ نمونه دیگری از این محصول در ایران وجود ندارد.
این فعال صنعت خودرو سازی روز اول هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد را بسیار خوب بیان کرد و افزود: استقبال بازدید کنندگان از این نمایشگاه و غرفه گروه صنعتی آذهایتکس مناسب است و بیشتر مراجعه کنندگان به غرفه ما فعالان بخش حمل و نقل باری در استان خراسان هستند و بیشترین استقبال از طرح جایگزینی خودرو های فرسوده انجام می شود و مراجعان مایلند تا از جزئیات موجود در این طرح مطلع شوند و اقدام به تغییر خودرو های فرسوده خود نمایند.
قاری فرد استان خراسان را به دلیل داشتن مرز پهناور با کشور های ترکمنستان و افغانستان  دارای پتانسیل زیاد در زمینه خودرو های باری و ترانزیت دانست و اظهار داشت: علاوه بر این خراسان استان پهناوری است و برای دسترسی به امکانات در تمام نقات شهری در این استان نیاز به تعداد زیادی خودرو حمل بار است که این نیز دلیلی برای رونق بازار خودرو های تجاری در این خطه است.
مدیر تضمین  و کنترل کیفیت شرکت آذهایتکس محصول جدید این شرکت را اتوبوس مسافر بری شهری دانست که با سوخت گاز شهری کار می کند و دارای استاندارد یورو 6 است. این خودرو بدون پله است و در جابجایی های شهری وسیله نقلیه موثری قلمداد می شود.
وی افزود این اتوبوس شهری در تهران ، تبریز ، مشهد و دیگر شهرها مراحل تست فنی را گذرانده است و آزمون های فنی شرکت واحد این سه شهر را با موفقیت پشت سر گذاشته است و توافقاتی برای استفاده این وسیله نقلیه عمومی در سازمان های اتوبوس رانی شهری انجام گرفته است.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany