• رنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسد
  • رنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسد
  • رنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسد
  • رنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسد
رنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسدرنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسدرنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسدرنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسد
نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۴۳)

رنج T تحت شرایط استثنایی به فروش می رسد

عصر خودرو - درحاشیه روز دوم نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز و در پس رونمایی دو رنج از سه رنج جدید محصولات رنو تراکس شرکت آریادیزل موتور با محمد شکوری، مدیر برنامه ریزی و تامین قطعات یدکی آریا دیزل موتور به گفت و گو نشستیم.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شکوری در توضیح حضور آریا دیزل موتور از روز دوم به بعد نمایشگاه شیراز گفت: به دلیل اینکه از رونمایی سه محصول جدید رنو از سوی آریا دیزل در تهران مدت زمان اندکی می گذرد امکان ارسال سریع تر خودرو ها برای شرکت در نمایشگاه فراهم نبود. همچنین به دلیل حفظ محصولات از خطرات احتمالی برای نقل و انتقال آن ها به شیراز از روش ترافیکی استفاده شد که باعش شد حضور شرکت در این نمایشگاه تنها از روز دوم به بعد ممکن شود.
او با اشاره به سبد محصولات شرکت گفت ادامه داد: در سبد محصولات جدید آریا دیزل موتور از برند رنو تراکس سه رنج مختلف کشنده T480، کامیون تیپر K460 و کامیون باری 6x2 C380 موجود است که همه این محصولات دارای استاندارد آلایندگی یو 5 به همراه EEV هستند که از این استاندارد آلایندگی به عنوان آخرین تکنولوژی مربوط به این استانداردها یاد می شود.  در بخش برند سی اند سی نیز در حال حاضر خودروهای کشنده U480 دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 و مجهز به فیلتر DPF با شرایط فروش منحصر به خود در سبد محصولات آریا دیزل موتور قرار دارند.
شکوری افزود: شرایط فروش سبد محصولات آریا دیزل موتور با همکاری سازمان حمل و نقل و امور پایانه های کشور وزارت راه و شهرسازی همراه شده است و از این رو رنج T محصولات جدید رنو تراکس از سوی شرکت آریا دیزل موتور تحت شرایطی استثنایی برای طرح نوسازی ناوگان فرسوده خودروهای تجاری کشور کاندید شده است. این خودرو با شرایط فوق العاده وام 300 میلیون تومانی به عنوان تسهیلات با کارمزد قابل توجه 9 درصد با پیش پرداختی 20 میلیون تومانی در اختیار خریداران قرار می گیرد. همچنین برای محصولات هر دو برند رنو و سی اند سی از طریق قراردادی که با یک شرکت معتبر لیزینگی بسته ایم مشتریان می توانند در صورت تمایل از شرایط فروش ویژه لیزینگی مناسب برای این دو برند نیز برخوردار شوند. اما دو محصول C و K چون به صورت CBU به کشور وارد می شوند خریداران باید با ارائه درخواست به شبکه نمایندگان آریا دیزل موتور سفارش خود را ثبت کرده تا شرایط واردات و تحویل خودرو بر اساس بخش نامه های فروش برای آن ها تبیین شود. کشنده های سی اند سی نیز همچون گذشته و بدون تغییر در طرح های فروش شبکه نمایندگان کاملا برای فروش باز هستند.
او با تاکید بر حضور شرکت در نمایشگاه های استانی گفت: مشتریان استان فارس همواره پیگیر حضور محصولات جدید شرکت آریا دیزل موتور در این استان بودند. از طرف دیگر استان فاس یکی از مهم ترین مناطق و شاه راه های اصلی تردد خودرو های کار و تجاری به حساب می آید و از این رو حضور در این نمایشگاه وظیفه سازمانی شرکت آریا دیزل بوده است که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب بازدیدگنندگان و نیز بازخورد مناسب و توضیحات فنی پرسنل شرکت همراه بود.
شکوری در آخر با توصیف برنامه های جاری شرکت آریا دیزل موتور گفت: برنامه پیش رو شرکت تا پایان سال جاری تولید و تحویل خودروهای کشنده سری T بصورت مونتاژی و به موازات آن واردات رنج های K و C بصورت CBU است. یکی از اهداف مهم شرکت در سری جدید محصولات رنو تراکس و مخصوصا سری T آن است که دقیقا معادل میزان تولیدات خط تولید ثبت نام وعده تحویل به مشتری داشته باشیم تا در زمان تحویل خودرو به مشتریان با تاخیر مواجه نشویم.از این رو ثبت نام محصولات در تمامی شبکه نمایندگان شرکت نیز دقیقا منطبق بر استانداردها و شرایط تولید شرکت است. مهم تر آن که با ورود سری جدید از محصولات انقلابی رنو تراکس به کشور تمامی قطعات مورد نیاز برای ارائه خدمات پس از فروش در کنار پرسنل مجرب و آموزش دیده کاملا فراهم شده است. مشتریان می توانند با اطمینان کامل انتخابی هوشمندانه داشته باشند و با تکیه بر سری محصولات جدید رنو تراکس از آن ها به عنوان مرکز درآمد زایی یاد کنند.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany