• بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017
  • بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017
  • بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017
  • بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017
  • بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017
  • بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017
بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای 2017
نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ (۲۹)

بهترین‌ها خودروهای عرضه شده در شانگهای ۲۰۱۷

عصر خودرو: نمایشگاه خودرو شانگهای آخرین ایستگاه نمایشگاهی مهم در عرصه خودرو تا زمان برگزاری نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اکستریم تک، در این مطلب قصد دارین برترین خودروهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه را به حضور شما معرفی کنیم.

1-آئودی E-tron

E-tron  اسپرت‌بک یک کراس اور تمام الکتریکی با یک ظاهر کوپه مانند است.این کانسپت الکتریکی شبیه یک کراس اور کوپه همچون کانسپت فولکس واگن ID Crozz است که در همین نمایشگاه شانگهای معرفی شده است. پیشرانه این خودرو شامل یک موتور الکتریکی تکی در محور جلو و دو موتور الکتریکی در عقب است که نیروی 500 اسب بخاری آنها به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. شتاب صفر تا 100 این خودرو تنها 4.5 ثانیه است و با یک مرتبه شارژ میتواند مسافت 500 کیلومتر را بپیماید.

2-بیوک Velite 5

بیوک با کمک جکی چان، بازیگر پرآوازه هنگ کنگی، از velite5 رونمایی کرد. این خودرو یک هیبریدی پلاگین با توان طی مسافت 72 مایل است. این خودرو در بازار آمریکا به عنوان شورولت ولت عرضه شده است. جنرال موتورز خودروهایش را در بازار چین با برند بیوک عرضه می‌کند.

3-مرسدس کانسپت سدان A

این خودرو براساس فلسفه طراحی مرسدس-بنز موسوم به "خلوص حسی"( sensual purity) طراحی شده که هدف آن طراحی خودروهای لوکس و در عین حال مدرن است. طراحان این خودرو تلاش کرده اند که شکل و شمایل اسپرت خودرو را با المان‌هایی همچون گلگیرهای عضلانی و کاپوت کشیده حفظ کنند.جلوپنجره بزرگ با آرم بزرگ ستاره مرسدس-بنز در وسط، دریچه های هوا و چراغهای کانسپت جلو همگی حس اسپرت بودن را به بیننده القا می‌کنند.

4-مرسدس-بنز کلاس S

این خودرو در واقع فیس لیفت میان دوره ای مرسدس-بنز کلاس S 2014 است. این خودرو به تازه ترین قابلیت های نیمه خودران مرسدس شامل دستیار علائم ترافیکی و تغییر لاین و همچنین دستیار توقف اضطراری در صورت عدم واکنش راننده مجهز شده است. در داخل کابین پکیج راحتی انرژی زا خودرو، حال سرنشینان را با امکاناتی همچون تهویه مطبوع، ماساژ، موسیقی و رایحه های خوش بهتر می‌کند.

5-اسمارت ForFour نسخه کراس داون

این اسمارت کمی طولانی تر شده ولی هنوز فقط 105 اینچ(نصف طول یک کادیلاک اسکالاد) طول دارد. این خودروی کوچک یک خودروی چهاردرب با موتور بنزینی و مصرف سوخت 4.3 لیتری در هر 100 کیلومتر است.

6-فولکس واگن کانسپت SUV الکتریکی ID Crozz

طراحان این خودرو تلاش کرده اند که الهامات سبکی گرفته شده از SUV های سنتی و کوپه را با هم ترکیب کنند و یک خودرو شاسی بلند در عین حال ساده را عرضه کنند. پک باتری کار شده زیر این خودرو، نیروی الکتریسیته را به موتور الکتریکی 302 اسب بخاری می فرستد که حداکثر سرعتش 180 کیلومتر بر ساعت و توان طی مسافت آن با یک مرتبه شارژ 500 کیلومتر بر ساعت است. باتریهای این خودرو می توانند ظرف تنها 30 دقیقه به وسیله یک شارژر DC 150 کیلووات تا 80 درصد شارژ شوند

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany