• کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر
  • کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر
  • کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر
  • کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر
کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویرکراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویرکراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویرکراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر

کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر

عصر خودرو: کراس اوور جدید کیا که گفته می‌شود "استونیک" نام دارد، برای اولین بار حین تست شکار دوربین عکاسها شد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، تصاویر گرفته شده مؤید این است که خودروساز کره ای در حال کار روی یک کراس اوور جمع و جور است که تا به امروز سوژه شایعات زیادی بوده است.

کیا "استونیک" 2018 پس از ورود به بازار باید با خودروهایی همچون هوندا HR-V، مزدا CX-3 و شورولت تراکس رقابت کند. این کراس اوور شهری در کنار خودروی مشابه دیگری با برند هیوندای که هنوز نامی برایش انتخاب نشده، مراحل ساخت و تولید را سپری می‌کند.
البته نام "استونیک" برای این کراس اوور نیز هنوز به طور رسمی تایید نشده ولی این اسم به تازگی از سوی کیا ثبت تجاری شده است. 

عکاسان جاسوس موفق شدند کیا استونیک را برای اولین بار هنگام تست در کنار دریاچه یخ زده ای در سوئد شکار کنند. این کراس اوور کوچک احتمالا تا حدودی به ریو شباهت خواهد داشت ولی به فلاپ کاری بدنه، ارتفاع بیشتر و ریل های کار شده روی سقف مجهز شده است.
انتظار می‌رود کیا استونیک و همزاد هیوندایی اش در مدل پایه با یک موتور توربوشارژ چهارسیلندر و دیفرانسیل جلو عرضه شوند و نسخه دو دیفرانسیل نیز به صورت آپشن قابل عرضه خواهد بود. هر دو خودرو احتمالا به جدیدترین تجهیزات ایمنی و دستیار راننده مجهز خواهند بود.

شایعات حاکی از اینست که کیا استونیک در ماه سپتامبر در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت و همچنین د ماه نوامبر در نمایشگاه لس آنجلس معرفی خواهد شد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany