• مدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتم
  • مدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتم
  • مدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتم
  • مدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتم
  • از آلایندگی خودروها خبر نداشتم
مدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتممدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتممدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتممدیرعامل سابق فولکس واگن: از آلایندگی خودروها خبر نداشتماز آلایندگی خودروها خبر نداشتم
مدیرعامل سابق فولکس واگن:

از آلایندگی خودروها خبر نداشتم

عصر خودرو: مدیرعامل سابق فولکس واگن در جمع قانونگذاران آلمانی گفت که وی قبل از اعتراف رسمی فولکس به رسوایی آلایندگی، از موضوع تقلب سیستماتیک در تست های آلایندگی خبر نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رویترز، مارتین وینترکورن از گفتن این موضوع که اولین بار چه زمان از تقلب سیستماتیک در تست های آلایندگی خودروهای این شرکت مطلع شده طفره رفت ولی گفت که این آگاهی قبل از پذیرش رسمی این موضوع از سوی فولکس نبوده است.

مارتین وینترکورن مدیرعامل سابق فولکس واگن در کمیته تحقیق و تفحص درباره اینکه آیا پیشتر از وجود نرم افزار تقلب در تست های آلایندگی خبر داشته گفت: خیر، این موضوع صحت ندارد.
وینترکورن روز پنجشنبه در اولین اظهارات علنی اش پس از عذرخواهی تلویزیونی در 22 سپتامبر 2015 به خاطر رسوایی آلایندگی گفت: من هم به دنبال پاسخ های قانع کننده هستم.

وینترکورن یک روز پس از عذرخواهی بابت این رسوایی از ریاست بزرگترین خودروسازی اروپا کنار رفت.
فولکس واگن گفته است که هیئت مدیره این شرکت تا اواخر اوت 2015 از این تخلف خبر نداشته و اوایل سپتامبر 2015 این موضوع را رسما به مسئولان آمریکایی گزارش داده است.

وینترکورن افزود: وی نیز هنوز سعی می کند با این رسوایی کنار بیاید.
وی گفت: وقتی از بیرون به موضوع می نگرید، دشوار است که بفهمید چطور ممکن است چنین اتفاقی در شرکتی که به شدت درگیر حفظ کیفیت است، رخ دهد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany